جای من خالی نیست


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

یکی نیست همدمم باشه یکی نیست مرهمم باشه

جای من هیجا خالی نیست یکی نیست دلتنگم باشه

دارم از دنیا میرم دیگه از زندگی سیرم

از همه کس از همه چیز هی بونه می گیرم

دل کسی باهام یکی نیست نپرس چرا چشام شده خیس

نگو نگو دردت چیه دردام یکی دوتا نیست...

کاش میشد جای من باشی ولی نه این خیلی سخته

خیلی سخته که بشینی چشم به راه هفته به هفته

نمی خوام جای من بشینی ببینی تنها ترینم

روی دوشت پا بذاره غم به این سنگینی...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 27 تير 1392| 22:17 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§